Известие

Collapse
No announcement yet.

Протече ми горивната помпа 147 1.9 JTD 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А цената на ново ГНП колко е ?
    Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
    Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
      А цената на ново ГНП колко е ?

      Към 1200 рециклирано в завод на Бош с нов регулатор и една година гаранция. Вече почти две години карам с такава и намам никакви ядове
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Ами и аз имам доста познати в бош и всеобщото мнение е че някой си измисля врели не кипели
        Бобо,много уважавам познанията, които имаш,но тук не си прав!
        Мога да ти дам телефона на човека да си поговорите.
        Жоро 147 1.9 JTD

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от JORKOOO Покажи съобщение
          Бобо,много уважавам познанията, които имаш,но тук не си прав!
          Мога да ти дам телефона на човека да си поговорите.
          Колега, това със специализирания инструмент ми се струва супер тъпо!
          И как са свалили колелото, като то е било застопорено?
          И къде е било застопорено, че ми стана интересно? Сигурно са заварили стойката за рога?

          Аз мога да ти кажа, че сменям биелни през катализатора, за да ми е по-лесно ... ще ми повярваш ли?
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
            Колега, това със специализирания инструмент ми се струва супер тъпо!
            И как са свалили колелото, като то е било застопорено?
            И къде е било застопорено, че ми стана интересно? Сигурно са заварили стойката за рога?

            Аз мога да ти кажа, че сменям биелни през катализатора, за да ми е по-лесно ... ще ми повярваш ли?
            Асоциациата ти е тъпа!
            Не се обиждай!
            Лапароскопията не е навлязла в автомобилизма.
            Жоро 147 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от JORKOOO Покажи съобщение
              Асоциациата ти е тъпа!
              Не се обиждай!
              Лапароскопията не е навлязла в автомобилизма.
              Не е тъпа, а звучи като твоето твърдение за помпата
              BTW: Манипулациите в гинекологията се правят с колпоскоп
              Не разбирам много от биелни лагери и основни ремонти, но позволи ми да разбирам повече от другото

              Колкото до помпата ... имам някаква техническа грамотност, виждал съм ГНП - дори и на части, знам къде се намира точно в този кош и мога да преценя дали e възможно да се ремонтира без да се свали от ангренажа, т.е. да остане там колелото.

              п.с. Не се обиждам, в спора се ражда истината
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от JORKOOO Покажи съобщение
                Не пълен рециклаж,буталата и бяха добре,написал съм само гарнитури и гумени уплътнения.Ремонта беше правен в Бош Дизел на гара Искър,майсторите твърдяха ,че не са сваляли ангренажа.
                На въпроса ми КАК?
                Имат Скоба или Планка със скоба с която захващат ангренажното колело и ремъка .Остават стационарни - изпънати, без да пада ремъка докато демонтират помпата.
                Дано не Ви обърках тотално с обяснението ми.Един от майсторите там ми е добър познат и го проверих още веднъж.Така е със сигурност.Ще се опитам да пусна по пълна информация,като се запозная с подробностите как става.
                Поздрави!
                Къде на гара Искър се намира сервиза, защото съм от Дружба и ми е близко, пък не го знам?

                ---------- Post added at 00:52 ---------- Previous post was at 00:50 ----------

                По работата на двигателя мога ли да разбера дали проблема е само в уплатнения или е по-сериозен проблем?
                147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                Comment


                • #23
                  [QUOTE=rady156;653566]Къде на гара Искър се намира сервиза, защото съм от Дружба и ми е близко, пък не го знам?[COLOR="Silver"]

                  Като идваш от Дружба по посока летището/не се качваш на моста/стигаш до кръговото,на него свиващ на дясно и след 200 метра от лявата страна има табелка "Бош Дизел център".Влиза се навътре не повече от 100тина метра и ще видиш сервиза.Търси Пламен - той е приемчика или Жоро - той един хората, който ще ти свърши работа.Успех.
                  Ако я правиш там драсни един ред как се е получило.
                  Поздрави!
                  Жоро 147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=JORKOOO;653581]
                    Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщение
                    Къде на гара Искър се намира сервиза, защото съм от Дружба и ми е близко, пък не го знам?[COLOR="Silver"]

                    Като идваш от Дружба по посока летището/не се качваш на моста/стигаш до кръговото,на него свиващ на дясно и след 200 метра от лявата страна има табелка "Бош Дизел център".Влиза се навътре не повече от 100тина метра и ще видиш сервиза.Търси Пламен - той е приемчика или Жоро - той един хората, който ще ти свърши работа.Успех.
                    Ако я правиш там драсни един ред как се е получило.
                    Поздрави!
                    ОК, мерси, колега!
                    Ако някой има опит с подобен проблем, моля да пише! Колкото повече мнения, толкова по-добре за мен....
                    147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от JORKOOO Покажи съобщение
                      Асоциациата ти е тъпа!
                      Не се обиждай!
                      Лапароскопията не е навлязла в автомобилизма.
                      А аз па по-голяма тъпотия от това дето го твърдиш,не бях чувал
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        А аз па по-голяма тъпотия от това дето го твърдиш,не бях чувал
                        Тва май не е по темата.....
                        147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщение
                          Тва май не е по темата.....
                          Не е брато,обаче е доста заблуждаваща информация,което епо-лошото
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Не е брато,обаче е доста заблуждаваща информация,което епо-лошото
                            No problem
                            Колега, Xtreme7, кажи колко струват уплатненията и колко излиза ремонта горе долу в сервиз различен от БОШ
                            147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                            Comment


                            • #29
                              Нека и аз да споделя подобен проблем.Колегата който е пуснал темата казва че му е прокапала помпата .Възможно е след чипосване нещо да са объркали и да са променили по програмата на колата .По принцип алфа 156 жтд има датчик който следи налягането в рейла или в общия колектор и ако това налягане се покачи спрямо оборотите на двигателя то компа ще изгаси колата .За да запали 156 трябва налягането на нафтата да стане 300 бара и чак тогава компа разрешава дюзите да заработят .Програмата на жтд е такава че това налягане се следи постояно и на всеки 500 оборота има нещо като еталон и се сравнява и ако има разлика в това налягане над допустимото било то по ниско или по високо компа пак ти изгася двигателя .Помпата е с три бутала във вид на малки цигари дълги около два см те вземат гориво и нагнетяват в общ колектор при мене се беше счупило едното и си купих друга за 200 лева и я монтирах .Та за колегата с проблема ако са пипали по настройките а то няма как да не са защото няма как да стане чипосването малко ме съмнява помпата да ти дава много високо налягане защото колата ще ти изгасне .По вероятно е да имаш скъсано уплътнение на този капак който казваш че ти тече нафта.Предполаагам че и твоя двигател е почти същия ако имаш технически познания може и сам да си я свалиш помпата и после да си я сложиш .Аз сега моята я свалям и качвам за 2 часа .
                              Last edited by коков; d.m.y г., 17:08.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от коков Покажи съобщение
                                Нека и аз да споделя подобен проблем.Колегата който е пуснал темата казва че му е прокапала помпата .Възможно е след чипосване нещо да са объркали и да са променили по програмата на колата .По принцип алфа 156 жтд има датчик който следи налягането в рейла или в общия колектор и ако това налягане се покачи спрямо оборотите на двигателя то компа ще изгаси колата .За да запали 156 трябва налягането на нафтата да стане 300 бара и чак тогава компа разрешава дюзите да заработят .Програмата на жтд е такава че това налягане се следи постояно и на всеки 500 оборота има нещо като еталон и се сравнява и ако има разлика в това налягане над допустимото било то по ниско или по високо компа пак ти изгася двигателя .Помпата е с три бутала във вид на малки цигари дълги около два см те вземат гориво и нагнетяват в общ колектор при мене се беше счупило едното и си купих друга за 200 лева и я монтирах .Та за колегата с проблема ако са пипали по настройките а то няма как да не са защото няма как да стане чипосването малко ме съмнява помпата да ти дава много високо налягане защото колата ще ти изгасне .По вероятно е да имаш скъсано уплътнение на този капак който казваш че ти тече нафта.Предполаагам че и твоя двигател е почти същия ако имаш технически познания може и сам да си я свалиш помпата и после да си я сложиш .Аз сега моята я свалям и качвам за 2 часа .
                                Ами, колега колата ми си пали без проблем и си работи добре, значи ти си поредния, който смята, че са уплатненията! Благодаря ти за изчерпателния отговор!

                                Днес пътувах до Велико Търново, после до Ловеч и обратно до София и въпреки лошите пътни условия рано сутринта останах доволен от разхода въпреки теча 5.6л/100км/ч по компютъра (отчита вярно +-100мл) със скорост 100-140км/ч
                                147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                                Comment

                                Working...
                                X